poniedziałek, 9 maja 2016

Magiczna fasolka z dedykacją.

Jakiś czas temu w konkursie u Roxmummymodel wygrałam magiczną fasolkę.
Opakowanie zawierało ręcznie zdobioną białą doniczkę, woreczek strunowy, w którym były małe brązowe kamyczki służące jako ziemia oraz fasolka z dedykacjami po obu stronach.























Przyznam, że nie było łatwo usytuować tak dużą fasolkę w tak małej doniczce. Po kilku próbach, w końcu się udało.



Teraz należało już tylko podlewać fasolkę i czekać, aż wyrośnie.
Czekałam, czekałam, ciągle nic i nic. Już mój zapał  ochłonął i miałam zrezygnować, ponieważ myślałam, iż fasolka po prostu postanowiła sobie zostać w środku bądź się zepsuła..
Jakież było moje zaskoczenie gdy w końcu coś zaczęło się dziać, ponieważ ziemia w doniczce jakby zaczęła iść w górę, a spod jej powierzchni wyłonił się mały zielony kształt.


Poszedł kilka milimetrów w górę. Przybrał kolorowe szaty i znów cisza. Z myślą, że teraz już na pewno się popsuło miałam wyrzucić. Wstaje rano i jak zawsze zaglądam do mojej fasolki, a tu mega zaskoczenie. Moja fasoleczka ma listki wzbijające się w górę. Pięknie wyglądała. 





Zaczęła stawać się coraz większa




Aż w końcu nabrała całkiem dorodnych rozmiarów 








pięknie zdobi moje okno i z dnia na dzień staje się coraz większa :)

Tylko coś poszło nie tak, bo tak właściwie miała być fasolka z dedykacją i wyglądać tak:

źródło: Dyngs


Moja fasolkowa dedykacja wygląda tak:


Może jest to po prostu efektem włożenia fasolki w złym kierunku, tego nie wiem, aczkolwiek i tak bardzo się cieszę, że fasolka podołała i wyrosła. Co prawda nie tak jak mówi producent po kilku dniach tylko tygodniach, jednak i tak warto było czekać i się nie poddawać :)

Taki fasolkowy prezent jak i wiele innych możecie znaleźć na stornie DYNGS

pozdrawiam, 
latynoska-dama

1 komentarz:

  1. Kochana, sprawa jest prosta- LOVE to podstawa, a podstawa to silne korzenie :) Ta fasolka wie na czym stoi , jest indywidualistką i nie gna z tłumem zwykłych fasolek!

    OdpowiedzUsuń