czwartek, 7 lipca 2016

Słów kilka na temat.

Coś napisać, brak słów. Coś wymyślić, zero pomysłów. Chciałam zacząć i nie potrafię..
Co zrobić? Jak działać?

Może najlepiej od początku, tego jeszcze nie było.; )

Nasuwa mi się tu cytat z piosenki Sylwii Grzeszczak " Tamta dziewczyna, tak mało o Niej wiesz" 

Jestem ekstrawertyczką.
która musi być wciąż otoczona ludźmi. Bez tego więdnę jak kwiat bez wody. Chociaż czasami zdarza mi się chwila, w której, aż krzyczę o minutę samotności, jednak zdecydowanie obecność drugiej osoby obok poprawia jakość mojego życia.

Moim ulubionym kolorem hmm są w sumie dwa miętowy i pudrowy róż. Uwielbiam je łączyć ze sobą. Kocham psiaki i gryzonie.Stanowczo nie przepadam za kotami, za bardzo wszędzie ich pełno.
 Jestem jak uśpiony wulkan, spokojna, opanowana jednak jeśli ktoś lub coś mocno podłoży do ognia to wybucham ze zdwojoną siłą ( mało razy się mi się to zdarza ale zdarza).
Łono natury to coś co uwielbiam, szczególnie mając aparat pod ręką..
Jak mnie uszczęśliwić? Dobra książka, długi spacer ewentualnie na szybkiego baton 3BIT ( ubóstwiam ten smak! ). Mam świra na punkcie świeczek, na półce już pokaźna kolekcja;)
Spontaniczność to coś co sobie bardzo chwalę. Planowanie to dla mnie rzecz ostateczna.
Posiadaczka wielu pomysłów lecz ze słomianym zapałem.

Pseudonim- Edzia, imię pełne Edyta.

Rodzina na pierwszym miejscu.
Pamiętaj jak już coś robisz rób to z miłością i pełnym zaangażowaniem i nie myśl na starcie czy się uda czy nie. Swoje przyjdzie..bo co ma być to i tak będzie. Jestem zdania, że nic się nie dzieje bez przyczyny, nawet ból głowy ;)


Takich kilka słów o mnie, chaotycznie bo taka jestem. Cała ja. ;)
A teraz opowiedz mi coś o sobie? :)







                  Uśmiech to podstawa udanego dnia! :)








1 komentarz:

  1. Ja z kolei jestem introwertyczką. Uwielbiam ludzi i ich towarzystwo, jestem też gadułą. Jednak częściej potrzebuję odpocząć od otoczenia, przemyśleć coś w samotności. Czasem ludzie mnie wkurzają i wtedy wole być ze zwierzętami ;) Mi z kolei planowanie i organizacja jest bardzo potrzebna, bez tego czuję pustkę. Taka jestem :)

    OdpowiedzUsuń